Translate

wtorek, 30 października 2012

Zimne wspomnienia nocy

Już wyjaśniam o co tu właściwie chodzi.Biorę udział udział w konkursie na najładniejszy wiersz swojego autorstwa,stworzyłam moje bazgroły na białym papierze i chciałam się zapytać czy zwraca jakieś wrażenia.


Zegar wybił już dziesiąty raz... 

Nadal stoję na drodze 
Pełnej kamieni i głębokich dołów. 

Ciemność przeszywa mnie całą. 
Gwiazdy odwróciły się i 
Nie chcą pomóc w odnalezieniu Ciebie. 

Jak dziecko, które błądzi i 
Krzyczy o pomoc do matki do ojca 
Tak ja krzyczę lecz nie mam do kogo. 

Bezustannie poszukuje Twoich oczu. 
Rozpaczliwie rozglądam się, by 
Ujrzeć blask bijących świateł. 

Jestem sama, a nadal czuję 
Twój oddech na ramieniu. 
Jak wtedy, gdy błądziłam po lesie. 

Nagle powiał gwałtownie wiatr 
Z początku myślałam, że to Twój głos 
Lecz teraz znam już całą prawdę. 

Zegar wybił już dziesiąty raz 
Lecz tym razem mnie nie ma 
Droga jest pusta i zimna... 
Nie ma mnie... 
Nie ma.... 
Nie...

4 komentarze: