Translate

sobota, 22 marca 2014

Seboradin,balsam,kuracja do włosów zmęczonych,pozbawionych witalności

Witam ;3

Chciałabym się pochwalić wam moim nowym znaleziskiem,jest to balsam do włosów firmy Seboradin.
Kupiłam go nie dawno,ponieważ bardzo dużo naczytałam się pozytywnych recenzji na jego temat,więc pomyślałam,że może spróbuję,bo od jakiegoś czasu zauważyłam,ze z moimi włosami dzieję się coś nie dobrego.Stosuję ten balsam od trzech dni i jakie wywołuję działanie to myślę,ze jest wart swojej niezbyt niskiej ceny 27 zł.




Działanie

Już po pierwszym stosowaniu,moje włosy były nawilżone,nie puszyły się,a w dodatku bardzo miękkie w dotyku i nie miałam problemu z rozczesaniem włosów rano,tak jak zazwyczaj miałam,więc tu od mnie ma w tej kategorii 10/10

Opakowanie

Jak dla mnie opakowanie ma bardzo dziwny plastik,trochę trudno się go wyciska,więc do tego czynu trzeba użyć trochę siły,ale dla mnie ważniejsze jest jak działa,a nie jak wygląda.Od mnie otrzymuję w tej kategorii 6/10

Substancja

Ma dość gęstą kremową substancję co daje,że miałam wrażenie,gdy nałożyłam go na włosy były trochę lepkie i tłustawe,po paru minutach spłukałam go z włosów,a efekty rano były zaskakujące.Jak dla mnie zasługuję tu na 9/10



Używaliście produkty z tej firmy ?  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz