Translate

sobota, 29 grudnia 2012

Casting na redaktorkę

Szukam osoby,która by pisała ze mną przez weekend czyli w sobotę i niedzielę.Też jestem człowiekiem i wiem,że nie ma,każdy tak dużo czasu na codzienne pisanie,więc mi wystarczy jeżeli będzie przez dwa dni w tygodniu pisał.
Dobra teraz wymagania
-musisz być obserwatorem
-chociaż jeden post w dniu
-min.12 lat
-mało zdarzające się błędy ortograficzne

Jeżeli chcesz!
Napisz w komentarzu coś o sobie.Wybiorę sobie jedną odpowiadającą mi osobę.Będzie na blogu przez tydzień na czas próbny,jeżeli dobrze się spisze to zostaje;)

Zapraszam do zgłaszania się!
tu się nie namęczysz!! xDD chyba;P

3 komentarze:

  1. Cześć :) Jestem emma23bob. Na stardoll i w realu jestem stylistką, i chciałabym zająć się metamorfozami. Oczywiście gdybyś zechciała zrobić kolejkę do metamorfoz czy coś :D. Mam 17 lat, raczej nie robię błędów. No staram się ^^. SS mam często, i często kupuje stardolary. Mam 42 level i duże doświadczenie na stardoll gdyż moje poprzednie, skradzione niestety (;/) konto założyłam w 2007 r. :D Ostrzegam, że mam dość specyficzny styl i lubię zaszaleć z modą ^^. Mam nadzieję, że zostanę redaktorką, bo dzielenie się pomysłami i pasją z innymi to to, co kocham .♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Mam na imię Patrycja, mam 14 lat. Moje zainteresowanie to głównie moda. Moim hobby jest projektowanie ubrań, jeśli zostałabym wybrana to mogłabym parę pokazać :) Błędów raczej nie robię :) Jestem ss, mam sd, mam 47 level, na stardoll jestem długo bo ponad, chyba 3 lata. No i to było by chyba na tyle, jak masz jakieś pytania to pytaj :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczora :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siemanko
    Moje imię brzmi Pawełek.Jak na razie mam 12 lat.Wolny czas spędzam zazwyczaj na kompie lub ide z bratem piłkę pograć.O moją ortografię możesz być spokojna,nie potrafię takich dużych byków robić.Na tym blogu chciałbym zajmować się wywiadami,ponieważ inne dziewczęce sprawy nie ciągną mnie.Mam nadzieję,że zrozumiesz.Na stardollu jestem od roku i świetnie się tam bawię :DD.Masz świetnego bloga,który na pewno kiedyś dostanie światła popularności :)

    nick-megarex4

    OdpowiedzUsuń