Translate

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Ocena stylizacji-emma23bob

Hej ludziska!!!
Jakie emocje na sylwester?Ja oczywiście doczekać się nie umiem!!
Jak wiecie oceniam stylizacje a w tym ubiór oryginalność i twarz.
Jeżeli chcesz wiedzieć jak inni odbierają twój gust.Zgłoś się do mojej księgi gości ;)
----------------------------------------------------------------------------------------

Ubiór:Masz wielki potencjał!!Potrafisz stworzyć coś co wpada w oko w tym przypadku jest twoja stylizacja.Podoba mi się jak kontrastujesz z kolorami i każdy szczegół do siebie pasuje.Naszyjnik doskonale łączy się górą,dodając tej części ubioru inny smak,tak samo jest z czarną torebką.Jak każdy wie czarny pasuje do wszystkiego.Szkoda tylko,że takie dziwne buty,ale to tylko drobiazg.Powiem ci tylko przepięknie!!!!
9/10

Oryginalność;Mało osób na stardollu spotyka się z taka dobrą stylizacją,jak u ciebie.Niestety nie zwala z nóg.Jest ładna i profesjonalna,to wielki plus.W twojej stylizacji najbardziej zaciekawiły mnie tylko spodnie,ponieważ się różnią od pozostałych na tobie ubrań,tak na prawdę podobają mi się:P
Zakańczam ten dział dając ci ocenę
8/10


Twarz; Części twarzy doskonale są wybrane i dopasowane.Najbardziej tu zafascynował mnie makijaż oczów,świetnie wykonany nie mam co do tego żadnych zarzutów.Policzki dokładnie i ładnie nałożone,co za to jest wielki plus.Do ust nie mam niczego,nawet bardzo mi się podobają.Czarne Włosy dawają świetny efekt makijażu i całej reszcie
10/10
...........................................................................................................................................................
liczymy
10+9+8=27

Bardzo wysoki wynik!!!
Brawo;)




2 komentarze: