Translate

wtorek, 1 stycznia 2013

Jak przetrwać szkołę?cz.4

Lekcja
Temat:Ściągi

Ściąga powinna być wykonana samodzielnie.Należy zacząć od uważnego przeczytania ważnego zagadnienia.Przemyśl to co przeczytałeś.Po chwili przerwy zapis tylko te informacje,za które uważasz za najbardziej istotne,kluczowe dla danego zagadnienia,które podczas nauki sprawiają ci kłopot.Nie staraj się przepisywać wszystkiego.

Moje metody na ściąganie ;P

Linijka-ściągę umieszczamy na przezroczystej linijce .Możemy ją położyć na ławce dołem do góry,a gdy nauczyciel idzie.Wziąć ją do niby rysowania kreski,a gdy cię ominie położyć tam gdzie była i znowu ściągamy ;XD

Czarna ławka-U mnie w szkole w niektórych klasach są czarne ławki.Czasami uczniowie pisali na tych ławkach ściągi ołówkami.Czarna ławka to tak tego nie widać,ale jeżeli pod dobrym kontem się popatrzy to się coś znajdzie potrzebnego ;PP

3 komentarze:

  1. przyda mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze mam pod sprawdzianem ściągę . tylko raz babka stanęła przy mojej ławce i stała tam przez całe 45 minut ! Nie umiałam w ogóle ściągać ! Ale kolega zagadał ją i ja szybko pogniatłam tą ściąge i wyrzuciłam do plecaka... i 1 minute po tym ona mi na siłę wyrwała kartkę ! Co by było jakbym miała tam ściągę ! fiu.. :D Aha i jeszcze pisze na piórniku :) Albo się wymieniam z koleżanką kartkami i to co ona wie to mi pisze a jak ja coś wiem to jej piszę ^^

    MissClaudynka

    OdpowiedzUsuń