Translate

niedziela, 20 stycznia 2013

Poradnik- Makijaż

No siema, siema...

Dzisiaj niedziela więc przyszedł czas na mój artykuł. Na początek pokarze wam moją nową stylizację i poddam ją waszej krytyce ;D





Przechodząc do artykułu... hmm... Tak przyznaje się robię to na bieżąco... Dobra coś wymyśliłam: przedstawię wam jak zrobić ładny makijaż z 5 produktów ;)


KROK 1


Błękitnym cieniem rysujemy linie. Zaczynamy na środku oka, lekko wyjeżdżamy.

KROK 2



Ciemniejszym, granatowym cieniem malujemy zewnętrzny kącik oka.


KROK 3



Mascara pogrubiająca ruch. Malujemy całe rzęsy na dole i na górze.


KROK 4



Różem malujemy policzki, delikatnie cieniując do zewnątrz.


KROK 5


Ostatnim krokiem jest pomalowanie ust na jasny kolor, w tym przypadku na jaśniutki pudrowy róż.



EFEKT KOŃCOWY


                                                    Doll Imagination.


Kosmetyki jakich użyłam ;)






Spodobał się Wam post? Chcecie takich poradników więcej? Czekam na Wasze komentarze ;)


xoxo
Inna


5 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, wykorzystam ale chyba z trochę innych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za komentarz ;) cieszę się że Ci się podoba ;D

      Usuń
  2. makijaż nie jest poprawnie zrobiony gdyż ciemny kolor powinien być tam gdzie jasny a tam gdzie jasny to ciemny :) Wtedy jest lepszy efekt, a tak śmiesznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie umiałam się powstrzymać i musiałam twój post skomentować ;P

    Moim zdaniem makijaż jest świetnie zrobiony.Trochę różni się od takiego prostego i dlatego większą uwagę ściąga ;) Trzymaj tak dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło ^^ Oczywiście spróbuje coś jeszcze zrobić ;)

      Usuń