Translate

niedziela, 13 stycznia 2013

Wielki powrót ;)

Hi!

Po długich miesiącach wracam do was ;) Ta przerwa dała mi bardzo duże energii i jeszcze więcej inspiracji oraz pomysłów. Mam nadzieje że tęskniliście? Przechodząc do sensu chce wam przedstawić moja nową doll. Mam nadzieje, że się Wam spodoba i stanie się jedną z waszych inspiracji.


Twarz

Stylizacja na 13/1/2013



Mam nadzieję, że się wam spodoba i nie przyjmiecie tego jako egoizm z mojej strony.



Witam ponownie
xoxo
Inna/ Klaudia

PS. Jeśli będę chociaż 2 komentarze za 2 godzinki dodaje MUST HAVE LIVE ;D
PS 2. Dodawajcie swoje opinie i powiedzcie czy wam nie brakowało czy nie? Jestem ciekawa waszych komentarzy ;D

4 komentarze:

  1. twarz nie zbyt mi się podoba już ładniejsza stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za twoją opinie jest dla mnie bardzo ważna ;)

      Usuń
  2. wszystko mi się podoba twarz i stylizacja.Widać,ze się napracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń