Translate

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Jak przetrwać szkołę? cz.5

Lekcja
Temat;Język niemiecki-jak się go szybko nauczyć

Niestety ten język nie jest zbyt bardzo lubiany,a szkoda xD. Może najpierw powiem w mojej wersji jak się go nauczyłam.Gdy doszedł j.niem w 5 kl miałam same jedynki,dwójki.Nawet miałam zagrożenie,na szczęście wyszłam z tego.Wakacje nadchodziły wielkimi krokami,aż zapukały do mych drzwi.Z nudów zaczęłam oglądać niemieckie bajki,przez ten okres utrwalałam j.niem.Zaczął się nowy rok szkolny i zaraz w październiku był pierwszy sprawdzian,gdy go pisałam wszystko mi się przypominało lub kojarzyło.Niestety napisałam go na 4;/Nie miałam już jedynek czy dwój na samych czwórkach leciałam.Chciałam pokazać,ze na więcej mnie stać.Zbliżał się najważniejszy test z j.niem co pamiętamy z poprzednich klas.Byłam pewna,że go zawalę,lecz gdy go zobaczyłam myślałam,ze to on mnie zawali.Dokładnie pisało tam 98% do całkowitej punktacji zabrakło mi jedynie 4 pkt.Udowodniłam,ze potrafię,choć nie którzy mówili,że z tego przedmiotu nie zdam :D Koniec

Oglądając bajki czy filmy po niemiecku utrwalasz pamieć,sama się tym przekonałam :PWyniki Szukania w Grafice Google dla http://blog.stylert.com/wp-content/uploads/2010/09/ballet-art.jpg zdjęcie

1 komentarz: