Translate

wtorek, 15 stycznia 2013

Ocena stylizacji-LolitkaMario

Zaczynamy ! ! !
------------------------------------------------------------------------------

Ubiór-Bardzo podoba mi się jak łączysz kolory.Nie każdy tak potrafi się bawić.Nie podobają mi się jedynie buty,ponieważ wyglądają na zbyt ciężkie do tej stylizacji,ale za to podkreślają torebkę i szelki.Biżuteria na nadgarstkach na  natomiast bardzo mi się podoba.Nie będę dalej przydłużać daje ci
9/10

Oryginalność-W prawdzie nie ma tu nic takiego oryginalnego taka po prostu zwykła stylizacja.Widać,że się na nią napracowałaś,bo trudno stworzyć coś co by wpadało w oko,a ja to doceniam.Niestety coś tu zabrakło,aby mogło mnie do całkowitości przekonać.Zasługujesz na...
8/10


Twarz-Może tak na początek od tych negatywnych rzeczy? Nie zajmie mi to dużo czasu na wypisywanie tego,ponieważ jest tylko jedna,są to usta jak ja ich nie znoszę,wyglądają jak po jakieś operacji plastycznej.Przepraszam jeśli cię uraziłam,ale jestem osobą szczerą.Reszta mi się bardzo podoba,a największą uwagę przyciągnęły mi oczy.Doskonale je podkreśliłaś, dając ciekawy i wymieszany efekt policzkom .Moją ulubiona fryzurą jest kok,dlatego uchwalam twoją;) Bardzo mi się podoba.Zasługujesz na...
9/10
-------------------------------------------------------------------------------------------
Liczymy
9+9+8=26
Bardzo wysoki wynik
GRATULUJE

1 komentarz: