Translate

piątek, 25 października 2013

Nareszcie weekend !

SIEMANKO <3
. . . . . . . . . .  

Jak za pewnie większość wie,będzie cofany czas w sobotę na niedziele,nie umiem się doczekać jednej dodatkowej godziny spania ;3.....


............................................................................................................................................

Dziś prawie bym spóźniła się do szkoły,a to tylko dla tego,że w połowie drogi do szkoły przypomniało mi się,że zapomniałam książki z historii,związku z tym szybko pobiegłam do domu,a następnie do szkoły.Gdy przybiegłam,trochę trwało moje wyrównanie oddechu,ale mimo wszystko dobrze,że zdążyłam.Lekcje dziś wyjątkowo były ciekawe ;D np.z wosu,było o trójkącikach miłosnych xD
Po szkole wraz z siostrą pograłam trochę w siatkówkę,niestety przegrałam,tak jak zawsze..

Co będziecie robić w weekend?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz