Translate

środa, 23 października 2013

Nivea

Dobry Wieczór !
..................................................

Niedawno skończył się mój dezodorant ,,Cien,, który zazwyczaj kupuje w lidlu,więc postanowiłam zaczerpnąć coś z niveii.,a dokładna nazwa,,Fresh Natural,,I okazało to się dobrym strzałem,jestem w 100% całkowicie z tego zadowalana jest bardziej wydatny niż mój poprzedni.

 A co do mojego dnia,niestety złapałam dziś jedynkę,można powiedzieć,ze ją przewidziałam,ponieważ całkowicie zapomniałam o tej kartkówce,nie pisalibyśmy ją gdy chłopcy bardziej się zachowywali na lekcji,może wtedy nie było by takiej kary,no ale coż nie na to nie poradzę.Ale za to dobrą wiadomością jest,że pocieszeniem dla mnie była 4 z polaka,to choć trochę poprawiło mój nastrój xD 
cały czas piszę o szkole,coś mi się zdaje,ze zanudzam......
Po szkole przyszła do mnie przyjaciółka,wraz z nią poszliśmy pozbierać kolorowych liści w parku,ponoć potrzebowała je na plastykę,po drodze spotkaliśmy przeróżnych i dziwnych ludzi  ;P I tak jakoś się szybko skończył dzień;)

A jak wam minął dzień?
Jakiego dezodorantu używacie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz