Translate

poniedziałek, 6 października 2014

10 faktów o mnie

Cześć
................................
Dziś udało mi się znaleźć odrobinę czasu,aby poświęcić go blogowi...no i mam nadzieję,ze będzie więcej takich okoliczności,gdy byłam młodsza nie miałam tyle obowiązków,ale jak każda wie z wiekiem ich przybywa.Mam nadzieję,ze nie macie mi to na złe.Planowałam bloga usunąć,ale stwierdziłam,ze włożyłam w niego bardzo dużo pracy,więc trochę szkoda było by mi go usunąć.

Dzisiejszy post jakby z innej beczki,przedstawię 10 istotnych faktów o mojej osobie,wiem nic ciekawego,ale stwierdziłam,że warto poznać was z moją osobą (wiem dziwnie to brzmi xD)

No więc do dzieła i miłego nudzenia życzę....yyyy to znaczy czytania :D

1.Nazywam się Justyna
2.Jestem mango zjebem ,ogólnie uwielbiam w wolnej chwili pooglądać sobie trochę anime.
3.Słucham metalu,punku i rocka
4.Mam od niedawna 15 lat...może nie od niedawna,bo już minęły 3 miesiące od moich urodzin,ale jak dla mnie ten czas za szybko zleciał :D
5.Jestem dość niską osobą,tylko 160 cm wzrostu...(tak wiem mały kurdupel ze mnie)
5.Moje włosy są jasnego brązy,a idąc w dół robią się coraz jaśniejsze,czyli można wywnioskować,ze mam tak jakby naturalne lekkie ombre.
6.Mam strasznie długie rzęsy,czasami jest to wkurwiające,gdy ktoś ci nie wierzy,ze są one nie pomalowane.
7.Noszę okulary....jest moc :D
8.Jestem uważana za cichą i spokojną osobę,ale gdy jestem z moimi przyjaciółmi zmieniam się o 360*
9.Marzę o zostaniu o tłumaczu germanistycznym,dość trudna droga przed mną,ale sądzę,ze dam radę.Opłaca się,bo pensja była by przyzwoita xD
10.Czytam dużo książek,
A to te które przeczytałam i które z całą pewnością mogę polecić
-Jutro,John Marsden
-Mroczna połowa ,Stephan King
-Cmentarz zwierząt,Stephan King
-Ogród bestii,Jeffery Deaver

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz