Translate

czwartek, 9 października 2014

Hiperdoncja

Dobry wieczór
...............................................................
Dziś nie zbyt mi się uśmiecha.Miałam dość trudny dzień szkole,że aż samą mnie to zdziwiło.Na szczęście jutro będzie mniej luzu....tylko 3 lekcje,normalnie skaczę z szczęścia.:D
Wracając do tematu,jak wiecie czytam dużo mało istotnych rzeczy,a potem świece dodatkową inteligencją na lekcjach (taa,wiem moja skromność xD).Zderzyłam się z takim słowem jak ,,hiperdoncja,,.
..............................................................................

Hiperdoncja

-to dodatkowe zęby.Mogą mieć prawidłową lub nieprawidłową budowę.W uzębieniu mlecznym hiperdoncja występuje raczej rzadko i najczęściej dotyczy zębów dodatkowych siecznych.Jest ich więcej,mogą być bardziej stłoczone,ale mają normalny kształt.
To tak wyjaśnione moim rozumowaniem,wybaczcie jeśli tego nie ogarniecie.
............................................................................................
A na dole zdjęcie pięknych ząbków,a pomyśleć ile by plomb musieli by dawać xD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz