Translate

poniedziałek, 1 lipca 2013

Bransoletka

Hello <3
.............
Dzisiejszy post,będzie się trochę różnił od innych,a mianowicie przedstawię na obrazkach i opiszę po kolei jak zrobić ładną bransoletkę.Choć nie jestem najlepsza w tłumaczeniu to postaram się dla was jak najlepiej opisać ;)
............................................................................................................................................
Potrzebne rzeczy
-łańcuszek lub coś podobnego
-sznurowadło od buta
-klej


1.Najpierw  musimy wymierzyć dokładną długość łańcuszka,aby potem dobrze to spleść 
2.Następnie szukamy jakieś nie potrzebnej sznurówki,a jeżeli nie macie to jakiegoś innego materiału ;)
3.Zaczynamy od góry,przeplatając na krzyż
4.Jak było do góry teraz jedziemy dołem i też przeplatamy na krzyż
5.Każdą czynność tak powtarzamy,aż do końca,jeżeli źle wytłumaczyłam to pewnie obrazki pomogą wam.Na koniec zaklejamy sznurowadła i zapinamy to do zapinania xD
...........................................................................................................................

Tak jak pisałam,nie potrafię tłumaczyć,ale to chyba mi na zawsze zostanie,ale pewnie obrazki bardziej pomogą.Mam nadzieję,ze podoba wam się taki pomysł ;)

Będziecie to robić?

6 komentarzy:

  1. może spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł ! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :D Zostałaś nominowana do Libster Blog Award.
    Szczegóły u mnie na blogu ;)
    http://sekretczerwonejszminki.blogspot.com/2013/07/nominacja.html
    Pozdrawiam Myszka :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt jest niesamowity *_* Z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, na pewno spróbuję <3
    Zapraszam do mnie.
    http://kingafashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł ;)
    Świetna jest *-*!

    OdpowiedzUsuń