Translate

niedziela, 14 lipca 2013

Wakacje u cioci

I Come Back
......................
Zaraz po paru dniach rozpoczęcia się wakacji,pojechałam do cioci na wieś.Niestety u niej nie mogłam pisać bloga,ponieważ nie mają internetu.Tam miło spędziłam swój czas z  swoją kuzynką,choć nie zawsze umiem się z nią dogadać,bo czasami jest trudna,ale bez niej nie było by tam tak wesoło i zabawnie.W wtorki i czwartki chodziliśmy razem jako pomoc na zajęcia w bibliotece.Tam musieliśmy czytać maluchom różne książeczki,pomagać w rysowaniu,przygotowywać przekąski między innymi:ciasteczka,napoje,kanapki itp.Bardzo szybko 2 godzinny minęły,gdy się zajęcia kończyły my wraz z bibliotekarką wybieraliśmy 3 najładniejsze obrazki i rozdawaliśmy nagrody.Szczerze mówiąc ani trochę się nie wyspałam tam zawsze o 7;00 musiałam wstawać i iść z jej psem na poranną toaletę,natomiast Ilona (moja kuzynka) chodziła pod wieczór,ale tak czy siak cieszę się,ze już jestem w domu i mogę trochę odpocząć od porannego wstawiania.  

2 komentarze:

  1. heh ja tez zawsze jak bylam u cioci na wsi musiałam rano wczesnie wstawac ;o no ale coz ;D

    http://zaczarowanalife.blogspot.com/
    kom za kom?
    obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety wakacje spędzam w domu. A miałem jechać do Włoch :/
    To fajnie spędziłaś ten czas, w bibliotece fajnie się pracuje, czy pomaga. Wiem, bo ja czasem też pomagałem w szkolnej. Może to nie to samo, ale fajnie jest :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń