Translate

niedziela, 28 lipca 2013

Podobne dni

Siema
...........
Przez te parę dni nie pisałam,bo nic takiego nie było,co bym mogła się z wami podzielić na blogu.Każdy dzień wyglądał tak samo,czyli wstanie z łóżka,śniadanie,mycie zębów.itp,więc każdy dzień wyglądał tak prawie jak u każdego.Przez ostatnie czasy zainteresował mnie temat o OOBE (wychodzenie z ciała) i LD (świadomy sen),może są to dwie różne rzeczy,ale sądzę,że te dwie rzeczy to takie sny świadome,trochę trudno uwierzyć w to wychodzenie z ciała.Z ciekawości spróbowałam wejść w stan świadomego snu,niestety zasypiam i wpadam w zwykły sen.Przechodząc do OOBE,chyba nigdy nie spróbuję,nawet nie wierząc w takie rzeczy to i tak mnie przeraża.



Stylizacja <3
. . . . . .

............................................................................................................
W tej stylizacji zdecydowałam się na ciemne kolory,ponieważ w takim dziś jestem w humorze.Ciemno niebieskie spodnie,połączyłam z czarną koszulką z wizerunkiem sowy,które moim zdaniem dają świetny efekt dla oczu.Zawsze do stworzonych stylizacji używałam baleriny,ale dziś postanowiłam na snickersy.Na koniec,aby trochę przyozdobić resztę biżuterią,wybrałam te które najbardziej będą pasować kolorem


2 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do LBA.Więcej na moim blogu: http://my-summer-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Adward. Więcej informacji u mnie na blogu. :)

    http://keepcalmanddontforgettobeawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń