Translate

czwartek, 15 sierpnia 2013

To już nie długo...

Hello
........

Zauważyłam,ze te wakacje najszybciej mi zlatują niż pozostałe,może dlatego,że w tamtych mi się bardziej nudziło.To może tak na początek wytłumaczę moją nie obecność,a więc jeszcze pod koniec lipca,przyjechała do mnie kuzynka,niestety ona i ja to dwa różne charaktery,ale i tak się z nią świetnie bawiłam i przez ten czas nie wchodziłam na komputer,no bo wiecie miałam towarzystwo,a zazwyczaj wchodzę na kompa,gdy mi się nudzi.Również sobie jeszcze przyrobiłam na budowie u wujka,może nie wykonywałam tam jakiś ciężkich prac,ale zawsze coś się dla mnie znalazło,niestety minusem było to,że musiałam tam cały dzień siedzieć na słońcu,ale jakoś dało się wytłumacz ;)


Plecaki do szkoły
.......................................
................................................
Szkoła zbliża się do nas wielkimi krokami,więc już po mały trzeba się szykować. :)
Chciałabym wam pokazać,różnego rodzaju plecaki,ponieważ wiele osób ma dylemat jaki sobie kupić.Sama wybierałam,może komuś przypadnie do gustu
Puma Foundation Small Backpack 06911622 - 0
ceneo.pl 
83 zł


allegro
99zł


allegro
90zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz