Translate

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Złudzenie

Hejo

Wczoraj pół dnia spędziłam w Opolu,a dokładnie od 13;00 do 17;00,ponieważ rodzice chcieli wymienić euro na polskie,no i jeszcze pojechaliśmy do cioci która była w pobliżu.Ciocia bardzo miło nas przywitała,nawet nie pamiętam kiedy się z nią ostatnio widziałam.Dorośli tak jak dorośli trochę się tam zasiedzieli rozmawiając o rzeczach,o których nawet nie mam pojęcia,chociaż siedziałam razem z nimi.
Gdy zauważyłam,że rodzice zbierają się do wyjścia,podziękowałam mojej cioci za dobra herbatkę i dobre ciasteczka.
Mój wieczór był taki jak prawie u każdego,trochę wieczornej telewizji,zjadłam kolacje,umyłam się na jutrzejszy dzień,itp


Iluzje na drogach
.............................................
...................

Może tak na początek wytłumaczę,co to jest w ogóle złudzenie optyczne.Miedzy innymi oznacza ono złudzenie naszych oczu to,że się ma wrażenie,że się coś widzi niż naprawdę jest na jakimś obrazku
Znalazłam w necie trochę fajnych obrazków,przeróżnych złudzeń namalowanych na normalnych drogach ulicznych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz