Translate

piątek, 16 sierpnia 2013

Zmiana

HEY
..........
Dziś rano,a dokładnie po 6:00 moja mama powiedziała mi,ze planują niebawem zmianę nazwiska na polskie,prawdę mówiąc nie jestem tym ani trochę zachwycona.Dlaczego?
Ponieważ podoba mi się moje i nie chce zmieniać,a drugi powód to taki,że przypomina mi skąd pochodzę,za pewne może większość z was nie zrozumie tego,ale tęsknie za Niemcami.
Zamierzam dziś trochę się odprężyć od wujka i od budowy,więc wybieram się na zakupy :)
A wy co będziecie dziś robić?


Stylizacja <3
Dziś jakoś nie miałam weny,na dopieranie ubrań,co na jeden guzik,więc szybko coś wymyśliłam,a ostatnim czasem często mi sie to zdarza,że wszystko na odpierdol robię,chyba lenistwo mnie łapie :D
Dobra przejdźmy do mojej szybko zrobionej stylizacji.
Tu dopingują kolory czarny i czerwony,zawsze uważałam,że czerwony ładnie podkreśla czerń,ale zazwyczaj wszystkie kolory do czarnego pasują.Jako dodatek wybrałam czarną torebkę,aby dawała ładną kolorystykę.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz