Translate

sobota, 7 kwietnia 2012

Najdroższa perfuma świata.

Imperial Majesty to limitowana edycja 10 sztuk No. 1 - flagowego zapachu Clive'a Christiana. Pół litra czystych perfum zamknięto we flakonie z kryształu Baccarat i 18-karatowego złota, ozdobionym 5-karatowym diamentem.
No. 1 to zapach kwiatowo-orientalny.
Nuta głowy: limonka, biała brzoskwinia, ananas, śliwka, mirabelka, bergamotka, kardamon
Nuta serca: róża, jaśmin, ylang ylang, zielona orchidea, irys z Florencji
Nuta bazy: wanilia z Tahiti, indyjskie drzewo sandałowe, tonka, drzewo cedrowe, piżmo, ambra
Cena Imperial Majesty wynosi 115 000 funtów (675 000 zł). Spośród 5 flakonów przeznaczonych do sprzedaży, nabywców znalazły dotychczas 3 sztuki. Pozostałe dwie są eksponowane w Harrodsie w Londynie i Bergdorfie Goodmanie w Nowym Jorku.
Dostępna jest też wersja w zwykłym opakowaniu - z pojedynczym, białym brylantem na szczycie. 50 ml EDP kosztuje 2 680 zł, a 30 ml czystych perfum - 8 720 zł
W Polsce perfumy Clive Christian są prezentowane tylko w jednym miejscu - salonie Perfumerii Quality Missala w Centrum LIM przy hotelu Marriott.



I jak? Ładne? Dla mnie muszą pięknie pachnieć. A fiolka jest piękna. Papatki!!!

9 komentarzy:

  1. nom nie zachwycają mnie perfumy po wyglądzie.A chyba ładnie pachna

    OdpowiedzUsuń
  2. W życiu bym takich nie kupiła .. A jak już to jaki strach żeby się przypadkiem nie stłukły . :D Dodałam się do obserwatorów. Liczę na to samo + komentarz u mnie . girl-with-brown-eyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nom.ja bym tego nie kupiła

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym takiej nie kupiła,ale mam taką podobną

    OdpowiedzUsuń
  5. nom fajny 1 obrazek ale 2 juz tak nie zachwyca:?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zwracajcie uwagi na obrazki, ale na zapach :\ .

    OdpowiedzUsuń