Translate

piątek, 20 kwietnia 2012

Przepraszam

Przepraszam,że przez jakiś czas nie pisałam.Byłam w Niemczech,niestety nie miałam dostępu do internetu,dlatego, że moja ciocia takiego czegoś nie posiada.Byłam tam przez cały tydzień,dlatego,ze rodzice musieli coś tam pozałatwiać.

Przebywając w Berlinie,ciocia pokazała mi akwarium w hotelu,weszłam porobiłam sobie trochę zdjęć,chętnie bym je pokazała,niestety nie umiem dodać zdjęć do komputera,dlatego dam z internetu



Jest nią cylindryczne akwarium o rekordowych rozmiarach. 25-metrowa, przezroczysta wieża z powodzeniem mogłaby być oddzielnym budynkiem. Jej wnętrze stało się domem dla 1,5 tys. tropikalnych ryb, mających do dyspozycji około miliona litrów wody dla kontrastu zobaczcie, jak wygląda najmniejsze akwarium świata. Choć goście hotelowi nie mogą w nim nurkować,o akwarium dbają dwaj zatrudnieni na stałe płetwonurkowie.

7 komentarzy:

  1. Widać ze ci się tam podobała,też bym chciała takie coś zobaczyć,Ps :wybaczam ci tą nie obecność

    OdpowiedzUsuń
  2. wybbaczam fajnie tam było chyba:P

    OdpowiedzUsuń
  3. nom nie szkodzi musiałaś.Też tam chce pojechać

    OdpowiedzUsuń
  4. a można tam sobie poplywać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam też tam nawet tam fajnie i ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ko0cham Niemców.

    OdpowiedzUsuń