Translate

środa, 25 kwietnia 2012

ROBIĘ METAMORFOZY NA BLOGA!

Cześć Blogerzy! Dziś wam powiem że na "Stardoll" robię teraz metamorfozy. :D Tutaj w komentarzach będzie lista w której można się wpisać :). Dziś jeszcze wam powiem że na "Stardoll" będę robić ciekawe stylizacje które tak samo jak metamorfozy będę wstawiać na blog. Więc klikajcie i wpisujcie swoje Nicki na stardoll a waszą metamorfozę wstawię na bloga w weekendy :).

Wasza redaktorka Ola :)

PS. Teraz pierwsza stylizacja ciuchów i makijażu. (Ze sklepu !)


Dla SS

Dla NSS







A teraz Makijaż....

I jakie ładne? Wiem ze brzydkie...  Papatki!!!

7 komentarzy:

  1. fajne robisz!
    chcę się zgłosić ale nie mogę nie mam konta na tej grze

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne możesz mi zrobić na stardollu jestem Drink4444

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Drink4444. Znalazłam konto jedynie z loginem drink444 czy to ty???

      Usuń
    2. tak to ja sorrki trochę się spieszyłam z pisaniem i tego nie zauważuyłam dużej literki

      Usuń
  3. zgłaszam się do metamorfozy:P

    paluszek123

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń