Translate

piątek, 28 czerwca 2013

Jajowy eksperyment

Hey
...........
Godzinne temu wraz z Dianą,to taka moja współwłaścicielka,która nic tu porządnego nie robi i zarazem też przyjaciółka.Nie obeszło się od wychwalania,ale w sensie pozytywnym jakie ma my oceny w poszczególnych przedmiotach .Dianka powinna za wychwalanie dostać specjalną nagrodę,czasami nawet do jej wypowiedzi brakuje mi jakichkolwiek słów,więc zazwyczaj odpowiadam śmiesznym tekstem,tak jak dzisiaj.Gdy prowadziłam sobie z nią pogaduszki,przypomniał mi się wczorajszy eksperyment,który miał określić,jak reaguje jajko w niektórych substancjach.Trzy jajka podałam doświadczeniu,miedzy innymi z wodą soloną,woda i ocet po kolei tak jak tu wymieniłam będę opisywać co się stało.Dodając sól do wody zwiększyłam,chyba gęstość cieczy,która zależy od siły wyporu,może prościej wytłumaczę zaczarowałam wodę i jajko pływało.W wodzie nic się nie stało,mogę jedynie powiedzieć,że było mokre.Teraz te najlepsze doświadczenie,użyłam tu octu,ponieważ słyszałam kiedyś,że ocet wypłukuje wapń,więc sama chciałam sprawdzić czy to działa.Pół godzinny spędziłam z Dianą na zabawie z moim jajkowym kauczukiem,tak się wygłupialiśmy,aż do momentu,gdy jajko z 3 piętra przez okno wyleciało xD

Pluszaki - kto ich nie lubi? | Likely.pl - serwis pełen inspiracji zdjęcie

2 komentarze:

  1. świetny blog ;D ostatnio w szkole na luźniejszych lekcjach robiliśmy takie eksperymenty xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog:)

    Zajrzyj, napewno się nie zawiedziesz :* :

    http://the-best-version-of-you1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń