Translate

piątek, 28 czerwca 2013

Wakacyjna stylizacja

Dzień dobry
....................
Czasami się zastanawiam,czy ja przypadkiem na bezsenność nie cierpię.Ja bym stwierdziła,że tak,ponieważ idę o bardzo później godzinne spać,najczęściej o 23 lub o północ,a budzę się prawie zawsze dokładnie o 5:00.Jak bym miała na to pozytywnie patrzeć,to dzięki temu nigdy do szkoły się nie spóźniłam.:)


Kochani...to jeszcze nie koniec postu

Wpadłam wczoraj w nocy na pomysł,że zrobię swoją pierwszą stylizację i pokaże wam mój gust co do mody.Dziś moje nocne plany postanowiłam zrealizować na blogu i stworzyć wakacyjną stylizacje na ciepłe dni ^-^
Do tej stylizacji użyłam między innymi różowe spodenki,trochę to głupie,ale lubię ten kolor.Często,ale nie zawsze u mnie na ubraniu znajdziecie trochę tego dziewczyńskiego koloru.Biały do wszystkiego pasuję,nie raz słyszałam te stwierdzenie i jak najbardziej się z tym zgadzam.Biała koszulka moim zdaniem świetnie połączyła się z różowymi spodenkami.Teraz może teraz przejdziemy do dodatków....
zdecydowałam się na japonki,ponieważ są bardzo dobre na upalne dni.choć na razie u mnie jeszcze deszczowo jest,ale pewnie za niedługo słoneczko wyjdzie za chmurki ;P
Dochodząc do końca stylizacji,zakończyłam ją wypełniając z ładnymi słonecznymi okularkami.
Mam nadzieję,ze podoba wam się mój zestaw :)

Biżuteria. zdjęcie

Co jedliście na śniadanie lub co będziecie jeść? :)
O której wstaliście? 

8 komentarzy:

  1. wstałam o 7.30 :0. I nie wiem co jeszcze będę jadła xd. a zestaw jest świetny! różowy również pasuje do czarnego, i dlatego podkreśla wszystko!
    zapraszam http://w-nieswiadomosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Te okulary przeciwsłoneczne są wpyciaste, stary, dobry styl, a nie żadne współczesne badziewia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak są wakacje to zazwyczaj wstaję 8-10. Dzisiaj podobnie. Ty cierpisz na bezsenność? Chodzisz o dobrej porze spać, nie to, co ja. Ja się kładę ostatnio pomiędzy 1, a 2 w nocy - to jest bezsenność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstałam o 8.00 a zjadłam kanapkę :P fajna stylizacja
    kom za kom
    http://pizzaloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. moja koleżanka ma taką samą koszulkę : wtf where' s the food
    hah, ja też mogę położyć się po północy, a wstaję o 6 i jeste wyspana, chociaż czasem jest przeciwnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka świetna koszulka, chcę taką!
    http://namalujswojswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja nie w moim stylu, wiec trudno, żeby mi się podobała, ale fajne okularki :)

    Inspirations-patriciawardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń