Translate

sobota, 29 czerwca 2013

Czy każde pytanie jest odpowiedź ?

Zadaj pytanie
....................
Nic konkretnego teraz nie mam do roboty,zdążyłam się do południa ze wszystkiego się wyrobić:poszłam na zakupy,a przy okazji kupiłam w kiosku za 4 zł świetną pęsetę,posprzątać pokój,skosić trawnik itp,jak na razie nic nie ma już do roboty,więc do głowy wszedł mi taki pomysł,że możecie różnego rodzaju zadać mi pytania,a ja na nie szczerze i kreatywnie odpowiem,a wszystkie wasze pytania i moje odpowiedzi pojawią się w następnym poście.
A przy okazji,jeżeli macie bloga to podajcie linki to chętnie skomentuję,a jeżeli mi się spodoba to zaobserwuje ;)



? zdjęcie

Czekam <3

8 komentarzy:

  1. Jak masz na drugie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie jedziesz na wakacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy jeśli miałabyś wybrać między miłością z wymarzonym mężczyzną a przyjaźnią z najlepszą przyjaciółką co byś wybrała?

    Ps. Wygląd bloga wspaniały :*

    Pozdrawiam i myślę, że poinformujesz mnie o następnym poście

    opowiadanka-spod-ciemnej-gwiazdy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Co cię zmotywowało do założenia bloga?
    Ulubiona bloggerka?
    Skąd pomysł na nazwę bloga?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna piosenka w tle :) Fajne masz pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czego twoim zdaniem nie da się wybaczyć?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka jest rzecz, której teraz pragniesz w swoim życiu najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki jest kolor Twojej szczoteczki do zębów?

    OdpowiedzUsuń