Translate

piątek, 28 czerwca 2013

Nasza krzywa wieża

Gdy wróciłam z zakończenia roku szkolnego,czekała na mnie miła niespodzianka,a mianowicie mój tatuś przyjechał,dawno go nie widziałam,ach jak się za nim stęskniłam.Szkoda,ze przyjechał tylko na cztery dni,gdy odjedzie znów się zaczyna 3 tygodniowe czekanie na niego.Dwie godziny później zjadłam obiad,gdy skończyłam tata powiedział,abym się zbierała,bo jedzie wymienić euro w Opolu.Nie mogłam sama zostać w domu,bo mama też jechała,a sama by mnie nie zostawiła,a ja wiem dlaczego ^-^
Gdy tam dotarliśmy,jakiś pijak dręczył nas,abyśmy mu dali 10 gr na wódkę,tak jak się domyślacie nie daliśmy,potem zaczął nas wyzywać od tam takich,ale nie zwróciliśmy na to uwagę ;)
Wracając do auta,zauważyłam po drodze taką niewielką wieżę,więc się zapytałam co to jest? ;P
Dostałam w odpowiedzi,,krzywa wieża,,prawdopodobnie gdy krzywa wieża w Pizzie się znudzi,będą do nas przyjeżdżać,ale to tylko moje sugestie.

trampki . | Likely.pl - serwis pełen inspiracji zdjęcia inspiracje


4 komentarze:

  1. Fajnie, że twój tata przyjechał. Na pewno bardzo się cieszysz. Pijak mnie trochę rozwalił ;d Mnie to jak zaczepiają, to mówią, że do chleba im brakuje. Taa jasne ;x Świetny blog. Pozdrawiam :*
    http://you-and-me-equals-we.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło, że wreszcie odwiedził Cię Twój tata :) Myślę, że 4 dni to dość dużo czasu, żeby się nim nacieszyć (mogło być gorzej ;). Szczęście, że są wakacje, bo będziesz mogła z nim spędzić duuuużo czasu. Życzę miłego wypoczynku :)
    http://hermionegrangerstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się razem z Tobą. Goszczę u Ciebie pierwszy raz i się cieszę, że tu weszłam. Bardzo fajne notki :) Miło się czyta Twoje wypowiedzi. Już lecę Cię obserwować. :) Pozdrawiam i życzę udanych wakacji!
    http://blondoptymistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się twoim szczęściem :) fajnie że twój tata przyjechał :)
    masz bardzo fajne posty ;)
    no i świetny blog :)
    zapraszam do mnie :)
    http://the-lives-of-two-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń