Translate

poniedziałek, 28 maja 2012

Jak powstrzymać czkawkę?

Bardzo przepraszam.Dość długo mnie nie było.a to dlatego że byłam na wycieczce w górach.

Zatykanie uszów-Niektórzy lekarze jako sposób na czkawkę zalecają zatykanie uszów palcami.Zakończenia nerwu błędnego powiązane są również z układem słuchu,dlatego poprzez taką ich stymulacje możesz ponownie rozproszyć mózg i powstrzymać czkawkę

Picie wody-przerywa cykl czkawki,wyciszając pobudzone nerwy

\To są sposoby które ja używam.Jest jeszcze przestraszenie ale to nie działa na wszystkich;/

6 komentarzy:

  1. ja nie używam żadnych z sposobów ja czekam jak przejdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki może sie przydadzą kto wie:PPPP

    OdpowiedzUsuń
  3. zapamiętam to

    OdpowiedzUsuń
  4. z zatykaniem uszów to nie slyszałam.Może się przyda

    OdpowiedzUsuń