Translate

niedziela, 20 maja 2012

Przeprosinki.

Przepraszam was wszystkich że nie pisałam, ale mam na to powody że często pisać nie mogę.

  • Powód 1. Szkoła i lekcje.
  • Powód 2. Problemy z chłopakiem i teraz wypłakuję całe noce.
  • Powód 3. Mam taką atmosferę w domu że nic mi się nie chce.                                                                          
Ale jest teraz wpis i chciałam wam pokazać co jest teraz trendy.




ubiore.pl • Wasze stylizacje • Na koncert.


Tu znajdziecie coś modnego. W moim stylu xD.

To tyle papatkki!!...


PS. POMOCY !!!!!!!!!!!!!!!!! KTOŚ MI UKRADŁ KONTO!!! (NA STARDOLL)

6 komentarzy:

  1. Tu masz sposób jak odzyskać konto
    1.Jeśli pamiętasz jeszcze swój emial zaloguj się na swoją skrzynkę pocztową
    2.Tam będzie miec wiadomośc o zmianie hasła lub emial
    3.Naciśnij przywróc moje hasło/emial

    GOTOWE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fantastyczne1820 maja 2012 11:24

      Tak naprawdę na stardoll konta nie idzie ukraść; XDDDD

      Usuń
    2. Właśnie tego sposobu próbowałam. Nawet pisałam do admina.. :( POMOOOCYY!!!!

      Usuń
  2. szkoda mi cię,ze wypłakujesz cale noce,a konto możesz odzyskać tak jak wytłumaczyła ci curly hair

    OdpowiedzUsuń