Translate

wtorek, 1 maja 2012

Uwaga hacker na stardollu+nowa redaktorka

Przed chwilą chciałam wejść na stardollu,ale nie mogłam.Poszłam szybko sprawdzić skrzynkę pocztową,ktoś zmienił mi hasło i E-mial na dolce,na szczęście idzie odzyskać swoje stare hasło.Trochę to dziwne nikomu nie mówiłam swojego hasła.Szybko poszłam sprawdzić moje inne dolki,a tam tak samo ktoś się włamał.Radzę szybko zmienić hasło !

Zatrudniłam nowa redaktorkę.Na stardollu kryje się pod nazwą taylorowa13.Nazwa się Dominka i ma 15 lat.Od dziś dla was będzie pisała stardollową modę.Myślę,ze ja miło przyjmiecie:)

Trawa, Dmuchawiec


8 komentarzy:

  1. to straszne idę szybko zmienić dzięki za info no i witam nowa redaktoreczke:P

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra szybko zmienię hasło.ps.radze napisac do adminów:)No i witam Dominkę

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za info mi się nie włamali ale wolę zmienić hasło.No i fajnie nowa redaktorka ja bzm chiaa bz na jej miejscu

    OdpowiedzUsuń
  4. nom że nowa redakorka no i zmienię szybko hasło dzięki za info

    OdpowiedzUsuń
  5. to z tym hacker mogłabyś zgłosić do adminów

    OdpowiedzUsuń
  6. co się nie dzieje w tym świecie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej ja miałam tak samo!!!!!! NA ShellDarunia na szczęście nie zmienił ten ktoś adresu e-mail. Doll była zmieniona! Mama mi radziła zmieniać hasło co jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń