Translate

sobota, 26 maja 2012

Neony- Zaskakujący modowy hit!

Na początek chce was przeprosić za moją długą nieobecność. Byłam na wymianie w Niemczech. Koniec tych wyjaśnień ;)

Pamiętacie moje posty o pastelach, jeśli tak to mam dla was rewolucję! W tym sezonie modne są lekkie pastelowe kolory, ale również wyraziste neony. Na koniec postu zrobimy bitwe Pastele vs. Neony. A teraz zapraszam do lektury.

Dziś zacznę od stylizacji realnych :)


Stylizacja I:


Całość utrzymana w rockowym stylu. Użyłam cytrynowej koszuli i neonowych czerwonych spodni. Wszystko dopełniłam dodatkami w tych samych kolorach. (Możecie się nie domyślić ale to na górze po lewej stronie to bandana :) )


Stylizacja 2:





Stylizacja elegancka, ale nie nudna. buty w podobnym kolorze co kopertówka kuszą platformą w kolorze sukienki. Dla urozmaicenia wstawiłam ten kanarkowy żakiecik. Całość świetnie dopełniają kolczyki z piór i szeroką bransoletkę.


Stylizacja 3:



Ta stylizacja była tworzona z myślą o wieczornym wyjściu. Jeśli zastanawiacie się po cóż jest tam ten biustonosz rozwiewam wam wszystkie wątpiwości, aczkolwiek bokserka ma bardzo duże wcięcia w rękawach, a gdyby był zwykły czarny mogło by być nudno a tak trochę pikanterii ;) Wszystko jak zwykle złamane cuuuudownymi koturnami. Dopełninie białymi leginsami i jesteśmy u celu :)



_________________________________________________________________________________



To na tyle. Mam nadzieję że się wam spodoba. Jak zwykle pytanie: Którą stylizacje wybieracie?  Jutro kolejny post tym razem stardoll. Do jutra kochani.



xoxo Inna

Ps. Czekam na komentarze! :)

7 komentarzy: