Translate

piątek, 16 marca 2012

Bluza Bejsbolówka

Witajcie :) Mam na imię Daria i jestem na tym blogu na "okres próbny".  Mam nadzieję, żespodoba Wam się to jak opisuję nowe trendy. ;)


Pewnie zauważyliście, że od jakiegoś czasu bardzo modne stały się bluzy zwane bejsbolówkami. Postanowiłam więc Wam je przybliżyć i podpowiedzieć z czym można je łączyć.

Bejsbolówki
   Występują w kolorze przede wszystkim w czarnym, czerwonym i granatowym, jednak można je spotkać także w  innych odcieniach. Na końcu rękawów mają ściągacze. Zresztą... co ja tu będę się rozpisywała? Zobaczcie sami! :)
 
 












Teraz pokażę Wam parę zestawień bluz bejsbolówek z innymi ubraniami. Mogą Wam one pomóc w tworzeniu wspaniałych kreacji ;)





 

























Mnie bardzo podobają się te bluzy. Akurat posiadam jedną z nich: czarne rękawy, białe ściągacze, a cała reszta czerwona <3
A Wam się podobają? Piszcie w komentarzach. ;)

Pozdrawiam, Daria (MiliMissMiley). ;*



8 komentarzy:

  1. Też mam taką bluzę- czarną. A piszesz bardzo ciekawie!!!!!!!!!!!! Fajnie gdybyś tu została. Pozdrawiam, Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Serdecznie :))))) Mam na imię Małgosia, bardzo podoba mi się twój blog! To znaczy wpis. To znaszy.. hahaha!!!! Cały blog jest genialny ! Ale, zgadzam się- piszesz super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne są te bluzy. Podobają mi się baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaRdzo!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te bluzy zamierzam kupić sobie taką,najlepiej czerwoną

    OdpowiedzUsuń
  5. nom u mnie w szkole zaczynają już takie bluzy nosić

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne fajne takie bluzy,nie wiem czemu ale zawsze mi się kojarzy z chłopcami

    OdpowiedzUsuń
  7. no no no widzę że nowa redaktorka.Fajny post

    OdpowiedzUsuń
  8. o witaj:)))Takie bluzy zawsze mi się podobały

    OdpowiedzUsuń