Translate

środa, 14 marca 2012

Gazowane napoje-Powiedz im ,,Stop!''

Kolorowe, owocowe, z bąbelkami. Jeśli jesteś amatorką gazowanych napojów, porzuć czym prędzej ten niezdrowy nałóg. Cierpi na tym twoje zdrowie i uroda. 



1.nowotwory

Wypijanie butelki lub dwóch słodkiego, gazowanego napoju tygodniowo zwiększa ryzyko zachorowania na raka trzustki dwukrotnie. Tak przynajmniej donoszą specjaliści zza oceanu, gdzie napoje tego typu mają rzesze wielbicieli i coroczne obfite żniwo nowych pacjentów. Naukowcy upatrują przyczyn w bardzo wysokim stężeniu cukru, który nadmiernie stymuluje wydzielanie insuliny i przyspiesza wzrost komórek nowotworowych.

2.Słabsze kości
Te same kwasy, które po mistrzowsku niszczą ci zęby z każdym kolejnym łykiem owocowej lemoniady, później wędrują dalej do układu pokarmowego, a w raz z nim jeszcze dalej w głąb organizmu, są odpowiedzialne za ubytki wapnia z kościPrzemyśl, czy warto łamać się jak delikatna gałązka na wietrze...


6 komentarzy:

  1. eee ja tam się tym nie musze przejmowac ja takich wógle napojów nie piję

    OdpowiedzUsuń
  2. aha fajnie że o tym piszesz

    OdpowiedzUsuń
  3. ja takich nigdy napojów nie lubiałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ashley_Tisdale14 marca 2012 09:52

    Fajnie że upominasz.
    Ps.Bardzo fajny nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  5. cóż niestety sama to przeżyłam.. :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. nom moja koleżanka ciągle takie napoje piję

    OdpowiedzUsuń