Translate

sobota, 24 marca 2012

Trądzik

Jeśli nie miałeś problemów z trądzikiem to masz powody do szczęścia. Nie ma nic gorszego od takiego defektu skóry. Nie na miejscu jest wyśmiewanie się z osób które mają problemy skórne. Jeśli zobaczysz, że na twojej skórze pojawiają się krostki gdzie żadne kosmetyki wam nie pomagają i problem niestety narasta absolutnie jak najszybciej udaj się do dobrego specjalisty dermatologa, ponieważ tylko on wam jest w stanie pomóc z własnego doświadczenia wiem, że leczenie na własną rękę przynosi bardzo słabe a wręcz opłakane efekty szczególnie jeżeli jest to niestety.


  

Każdy chociaż raz miał trądzik zazwyczaj krostki pokazują się w okresie dorastania czyli w gimnazjum. W okresie gimnazjalnym trądzik jest częstym powodem do śmiania się z innych osób u których trądzik atakuje ze wzmożoną siłą. Pamiętam, że i ja miałam dość poważne problemy z trądzikiem.
 Jednak gdy mamy takie szczęście i trądzik nam zajdzie z twarzy zaczyna się drugi etap bardzo ważny gojenie się ran po trądziku oraz odbudowa naczyń krwionośnych.
 W okresie od 20 do 40 lat może pojawić się trądzik który nazywa się dojrzały jego zwalczenie jest zdecydowanie łatwiejsze niż trądzik młodzieńczy. Kuracja trwa do dwóch miesięcy, specjalne produkty można kupić w aptece bez recepty. Jeśli mamy lub mieliśmy problemy skórne nie należy pod żadnym pozorem opalać się w solarium. Aby zapobiegać wyskakiwaniu różnych przebarwień, krostek należy robić sobie specjalne maseczki witaminowe na twarz przynajmniej dwa razy w tygodniu oraz smarować twarz specjalnymi kremami zimą jak i latem. Najlepszy efekt osiągniemy gdy jak najszybciej zgłosimy się do dermatologa, który nie będzie miał problemu z neutralizacją trądziku w fazie rozwoju.

6 komentarzy:

  1. Nom ja też mam trochę trądziku.Trochę ci zazdroszczę,że ci zniknął,może powiesz jak to zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje to wkurzające też go miałam w 5 klasie.Na szczęście potem znikł

    OdpowiedzUsuń
  3. Uf ja go na szczęście nie mam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ale nie tak bardzo jak w 1 gim.Trochę znikł

    OdpowiedzUsuń
  5. aha ciekawy post.Ja na szczęscie nie mam tego trądziku

    OdpowiedzUsuń